Livrare în 24h în toată România prin FanCourier și GLS

Garanție și Retur

Toate produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanție, termenul fiind specificat în detaliile produsului.
Pentru a beneficia în cel mai scurt timp de GARANȚIE / RETUR vă rugăm să acordați atenție următoarelor:
 
1. Vă rugăm să completați Formularul de retur (de la sectiunea "Retur / Garanție"), cu o poză atașată și o descriere cât mai detaliată a defecțiunilor observate
 
2. Un coleg va verifica datele din formular și va crea o cerere de ridicare a produselor la curier (prin GLS)
 
3. Returul urmează să fie primit si verificat de catre noi
 
4. Dacă defectul se confirmă, se returnează contravaloarea produselor în monede bonus pe cont (1 monedă = 1 RON). Monedele pot fi folosite că și discounturi în comenzile viitoare.
 
* În cazul în care se constată că produsele au fost deteriorate în urma montării sau utilizării incorecte, returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră (se vor deduce 30 monede de pe cont (1 monedă = 1 RON), reprezentand contravaloarea celor 2 transporturi tur-retur)
Piese Service Pack
 
Piesele "Service Pack", vin însoțite de garanție 3 luni de la momentul achiziției, doar dacă montajul a fost realizat într-un service autorizat de către producător.
Restul pieselor
 
Piesele "Originale", "Refurbished", "Compatibile", "Ieftin", "InCell", "GX", "OLED (Soft)" și "OLED (Hard)" vin însoțite de garanție 6 luni de la momentul achiziției, doar dacă montajul a fost realizat într-un service GSM autorizat.
Accesorii și altele
 
Toate produsele din această gamă beneficiază de garanție 30 de zile de la data achiziției.
Atenție!
 
- Nu fac obiectul garanției defectele de orice fel apărute ca urmare a instalării, montării, utilizării și/sau manipulării neadecvate a produsului de către client (aplicare greșită a foliilor, distrugeri intenționate, montări necorespunzătoare, etc.)
 
- Nu fac obiectul garanției defectele apărute ca urmare a uzurii în limitele normale în urma folosirii produsului în condiții normale
 
- Nu fac obiectul Garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente / piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.) setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor.
 
- Vă recomandăm testarea ecranelor în cuplă, fără îndepărtarea foliilor de protecție și fără montaj, astfel încât să fie evitate toate situațiile neplăcute care pot surveni ulterior montajului
 
- În cazul ridicării / primirii unui colet deteriorat, implicit a produselor conținute în acesta, aveți obligația de a încheia un proces verbal de constatare (care să conțină detalii despre colet și / sau produsele deteriorate) cu agentul curier, în caz contrar, aceste produse nu vor beneficia de Garanție.

Ultima modificare: 01.03.2023
Coșul tău
Coșul tău de cumpărături este gol.